RadioTasha

vineri, 4 decembrie 2009

Rasfat a la Viena...


Am devenit cam lenesa cu scrisul,imi petrec insa putin timp in fata calculatorului...
Nu pot insa sa nu va povestesc despre cina de aseara,a fost una speciala,am mancat un peste pescuit de consortul prietenei mele in apele Oceanului Atlantic.el fiind un mare pescar,zboara pretutindeni in lume spre a-si satisface acest hobby,dar daca ii da liber punga...de ce nu?
Cand am intrat prima oara in casa lui si am vazut pe un perete intreg din garaj panoplia cu unditele lui speciale,am ramas impresionata...de altfel am ramas impresionata de intreaga casa,am tot fost eu in case grozavoase dar ca lui chiar ,n-am mai vazut,imi amintesc ca au fost in vizita la ei,niste fini de-ai mei din Negresti, fini care sunt intradevar binecuvantati de D-zeu, cu, zic eu,una dintre cele mai frumoase case din Negresti,dar vazand casa asta au intrebat"daca ar fi sa vinzi...cum ai face?ai vinde pe camere?.."ca la drept vorbind sa cumpere cineva asa o casa ar trebui sa dea milioane de euro...
Asa sa revin la pestele de aseara,se cheama mancator de piatra,prin traducere,spun asa pentru ca numele lui nu l-am retinut,e cam sofisticat..si traieste la adancimea marilor si oceanelor,se confunda la infatisare cu o piatra,de aici cred si denumirea lui...e un peste urat,dar cu o carne extrem de gustoasa...mai ales ca sosul care l-a pregatit pentru el,era facut din zeama de mandarina.suc de rosie,usturoi,piper si delikat...asta am vazut eu ca a pus,poate a mai pus si altceva si n-am observat eu...garnitura a fost de cartofi fierti dar pusi apoi pe grill,mmmmm!!!!grozavi au fost!n-am cuvinte...
Azi la pranz am mancat carne de vitel,friptura,dar nu este o carne dintr-un vitel comun.este un vitel crescut cu muzica si masaj in Olanda si carnea se vinde intr-un singur magazin din Viena,de ce?pentru ca  el costa o mana si-un picior...nici mai mult nici mai putin decat 180 de euro kg...cand am auzit,era sa-mi stea in gat mancarea! :))
Ehee...asta e, ma simt rasfatata ca niciodata,ma simt intr-o armonie perfecta cu tot ce ma inconjoara plutesc pe o stare de fericire care zilnic imi este alimentata cu astfel de rasfaturi,care chiar daca nu inlocuiesc ceea ce eu imi doresc poate acum...ma face sa traiesc clipe deosebite,alaturi de prietenii mei...si mi se pare ca totul e ca intr-o muzica cu sunete calde,primitoare care ma fac sa spun ,multumesc Tie ,Doamne ,ca imi oferi astfel de zile!

8 comentarii:

  1. vezi sa nu te ingrasi..ce se da greu jos..iti spune o ..cunoscatoare:))))mmmm,ce pofta mi-ai facut de peste..dar uite si eu acum vin din bucatarie..am facut sarmale..miroase trasnet in bucatarie..am copt vinete..si pregatesc friptura..pui la cuptor cu ciuperci si smantana..si fac si mamaligutza....Sunt mancaruri traditionale..dar gustoase..nene..Te pupic.....iar Mos Nicolae sa -ti puna in ghetute gandul meu bun si sperantza de mai bine..

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa iti fie de bine....interesant pestele ala!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur pentru tine. sedere cat mai placuta
    te astept si cu alte povesti

    RăspundețiȘtergere
  4. Waw!!ca lumea mancarea ce o gatesti tu draga Mara,am grija,am grija...stai linistita...la cat ma poarta fata asta la plimbare slabe sanse sa ma ingras..maine plec la Donaucentrum in Viena,o sa pun poze pe blog spre seara.

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant da...asa mi s-a parut si mie....o curiozitate dar l-am savurat,a fost grozav!

    RăspundețiȘtergere
  6. Veronica maine seara revin cu poze din Donaucentrum...azi am fost la Viena la cumparaturi,dar,am uitat aparatul foto acasa mi-am adus aminte doar in masina de el..si nu m-am mai intors...

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite ca am descoperit ca mai ai o casuta in care ne primesti cu drag Tasha! Povestirile tale despre Viena par atat de reale, incat am impresia ca te insotesc peste tot. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce zapacita sunt! Cred ca m-am exprimat gresit. Vroiam sa spun ca povestesti atat de real incat am impresia ca te insotesc peste tot. Te rog, iarta-ma Tasha, uneori sunt foarte zapacita. Poate e de vina zapada asta care azi si-a cam facut de cap. :)

    RăspundețiȘtergere