RadioTasha

joi, 24 decembrie 2009

Craciun cu iubire!


Va doresc din suflet un Craciun plin de iubire si speranta. Un Craciun al noului inceput, un drum nou ferit de spini si gropi. Va doresc sa fiti fericiti in viitor, uitand nefericirea din trecut, acestuia sa-i multumim si sa-i fim recunoscatori pentru experienta oferita pe care hai sa o folosim pentru noi, pentru a ne fi bine.


Sa ne folosim cu totii de magia clipei si sa ne aducem aminte de copilarie, de momentele cand credeam in "mos", cand asteptam sa primim "ceva" pentru ca am fost "cuminti" un an intreg.

Haideti sa fim cuminti cu noi si cu oamenii de langa noi si "mosul" va veni la noi in fiecare zi cu un zambet, cu o bucurie, cu o iubire!
Mos Craciun,
te rog, le ada
 prietenilor mei,
 o lada plina ochi cu sanatate,
 cu belsug si spor in toate!
si acesta criza grea,
exact ca desaga ta,
 fa-o sa para usoara,
 precum a ta sanioara!
Eu atat mai am de zis:
VA DORESC CRACIUN DE VIS!
 Si atat vreau sa mai spun:
SA AVETI UN AN MAI BUN!


As mai spune multe...dar...ma opresc aici...

CRACIUN CU IUBIRE!

6 comentarii:

  1. Un inger alb pe un fulg de nea,
    va trece prin casa ta,
    sa va spuna,
    bländ, soptind,
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Craciun fericit si tie,
    Cu lumina si iubire...
    multa iubire...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. craciun frumos si magic vis/sunt multe de urat,de zis/dar cum toate s-au cam spus/si cum Craciunul a apus/ adaug si eu o urare/sa-ti fie viatza sarbatoare/

    RăspundețiȘtergere