RadioTasha

duminică, 20 decembrie 2009

La aeroport in Viena










Ieri cand am condus-o pe Dana la aeroport am facut niste poze,nu le-am descarcat decat azi,ieri fiind ocupate cu decoratul interiorului.
Am avut emotii pentru Dana pentru ca drumul devenise destul de rau,am vazut pe autostrada masini derapate,si nu puteam merge cu viteza,mi-era frica sa nu piarda cursa...mai ales ca distanta pina la aeroport a fost destul de mare....cand am ajuns  si am vazut ce coada este la check-in,m-am ingrozit...era o coada considerabila....Doamne,mi-am zis uite ca vremea de afara nu sperie lumea.In fine noi ne-am luat ramas bun si am plecat grabite spre casa de frica sa nu fim prinse de zapada care cadea ca lumea.Ne-a spus insa  dupa ora 17,cand ne-a sunat ca avionul a avut intarziere  si a ajuns cam tarziu acasa...dar bine,si asta era important.
Am facut citeva poze pe care le voi posta pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu