RadioTasha

sâmbătă, 12 decembrie 2009

Ingeri pentru tine

Ieri ,la invitatia unei profesoare de la scoala unde invata Iasmina am plecat la vernisajul unei expozitii de pictura organizata in scop umanitar,banii lucrarilor care se vor vinde vor merge la copii din Africa.M-a impresionat  gestul pictorilor,bravo lor...

Am cumparat si eu o acuarela,e spiritul Craciunului si mi se pare firesc sa fim asa,buni cu cei care nu se pot bucura de mare lucru...

Expozitia s-a intitulat foarte sugestiv"Ingeri pentru tine"...si chiar asa este, ma bucur ca mai exista ingeri si pe pamint,ca unii oameni se pot gandi si la binele celor amariti.

Vernisajul s-a incheiat cu un mic spectacol ,s-a cantat si s-a dansat,s-a baut cite-un punsch si am mancat cite un sandvisch.
In imagine profesoara Iasminei si Iasmina.

4 comentarii:

  1. Mi se pare extraordinara initiativa asta!Minunat!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este,am ramas si eu placut impresionata.Bravo lor!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos...si gestul si expozitia..Macar acum sa facem gesturi de omenie..in preajma craciunului...Te pup ,finutzooo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pup nashico,tu tot nasha mea ramai,orice s-ar intampla! :)
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere