RadioTasha

miercuri, 16 decembrie 2009

Ninge!

Ninge frumos si la Viena...asta pentru ca am invidiat satmarenii care mi-au spus ca la mine acasa e zapada.Am iesit sa imortalizez primii fulgi adevarati de zapada...care deja au facut un strat pe strada,lumea calca cu atentie sa nu alunece iar masinile vad ca circula mai incet,si-au redus viteza.S-a acoperit deja totul cu mantia alba de zapada.E curat,imaculat totul.
O suita de ganduri imi trec prin minte....ce bine ar fi daca ar descoperi omul o zapada pentru sufletul sau,sa acopere tot,suferinta,dezamagirea ,tristetea...cioburile iubirii apuse,chiar si gandurile mele haotice...tot!
Tot timpul am reusit sa fiu un bun "pansament ",o buna "compresa"pentru altii dar cand a fost vorba de sufletul meu l-am lasat mereu de o parte,am zis ca sunt puternica si ma descurc...si ca problemele mele se rezolva si singure,ei uite ca nu-i asa!..a trebuit sa trag ca lumea sa-mi impun o "penitenta",ei..!!!.o sa ziceti,frumoasa penitenta..sa pleci la Viena...a fost insa o nevoie imperioasa,o nevoie de a ma desprinde de niste lucruri care ma obsedau...aici mi-am biciut putin iluziile,ca prea o luasera razna...si incerc sa-mi iubesc tacerea sufletului meu...e asa liniste cum n-a fost niciodata....daca strig imi aud ecoul...sunt eu cu mine...atat dar mi-e bine!

Ma iubesc si ma accept asa cum sunt,iau viata asa cum este si incerc s-o infrumusetez cu blandetea iubirii mele,se pare ca pina acum grijile si indoielile mi-au obstructionat drumurile,mi-au inchis aleea sufletului,voi gasi insa raspunsurile care le astept,si cheile sufletului meu vor elibera spendoarea  care exista in fiecare din noi atunci cand isi doreste sa simta cu adevarat ca traieste,ca viata e frumoasa si merita traita din plin...la bursa trairilor mele va fi accesiune si sentimentele vor fi alimentate pe masura,invatam din greseli...sau vreau sa cred ca am invatat...mi-am facut curat de sarbatori in toate ungherele sufletului meu...m-am primenit!..voi trai clipele vietii cu bucurie si incantare.

7 comentarii:

  1. ooo,nu stiu ce sa admir mai intai...frumusetea peisajului vienez imortalizat de tine sau curatenie sufletului tau in prag de sarbatoare..Cine te cunoaste stie ca tu ai un suflet frumos si curat doar ca, ai aruncat la cosul de gunoi al vietii ceea ce achizitionasei sau imprumutasei in momente de febrila cautare a acelui suflet pereche de care fiecare avem atata nevoie..E ca si cum te-ai dus la cumparaturi si ,fascinata de prima vitrina,ti-ai cumparat rochia aceea de pe manechin care credeai ca e perfecta ,e unica..Acasa insa constati ca e prea lunga .prea galbena si-i lipseste si un nasture..si trebuie sa schimbi toti nasturii ca rochia sa fie ce visai tu...Si atunci ce faci...o mai probezi ..o data de 2 sau 3 ori...si enervata o arunci sau O DAI INAPOI,pentru o cunosti pe vanzatoare sau pentru ca poate interveni in ajutot protectia cumparatorului ...deh.. n-are un nasture rochie..Mda..ai facut un shoping prost..ei si???Vezi ca baga marfa de sarbatori..sau de Pasti sau..Dar pana atunci...uite ai descoperit rochia aceea bej.. care se muleaza asa de bine pe sufletul tau...si care te ajuta sa fii stralucitoare ,chiar daca nu e noua..Noi prietenii tai...suntem fericiti sa te vedem asa cum esti...TU.. si sa-ti admiram trairile dar mi ales zapada imaculata care ti-a primenit sufletul in ajun de sarbatori..Zambeste..vine CRACIUNUL,esti la VIENA...esti cu noi!!! pupici..

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pupacesc si eu dragra prietena,iti faci timp sa-mi citesti blogurile de fiecare dat,nu stiu ce m-as face far prieteni ca tine..avea dreptate cineva cand imi spunea ca am devenit dependenta de voi,dar asta pentru ca imi lipseste acel om care sa-mi fie alaturi si la bine si la rau.Vorba ta se intampla sa faci si imprudente,te arunci la stralucirea vitrinei,fara sa vezi in prima faza micile defecte,la naiba ,parca mai conteaza atunci?iti doresti si gata!Si chiar daca vezi defectele iti zici ca poate chiar astea dadeau farmecul rochiei,vorba ta.In fine...totul e istorie...a fost!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa!!si la protectia consumatorului nu ma duc,poate defectul l-am facut chiar eu cand am probat rochia...parca poti sa stii? :))
    Hai ca uite m-ai facut sa zambesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eeee?!Am avut dreptate cu zapada?!:))
    Optimismul este cel mai bun medicament!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Este!ai dreptate Ana-Maria...ma simt alta femeie!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumos scris. in prima parte ma regasesc.
    ma bucur ca ai plecat acolo. si ma bucur si mai mult ca esti impacata cu tine insuti. cred ca e foarte important.pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa e,m-am regasit,sunt linistita si impacata cu mine insami.

    RăspundețiȘtergere