RadioTasha

vineri, 25 decembrie 2009

Craciun la Viena

Si uite ca am ajuns sa sarbatorim cu pace si cu bine si acest Craciun,eu ce-i drept departe de casa,cu gandul la fetele mele,ca n-ai cum in momente in care te simti bine sa nu te gandesti la cei dragi tie.


Eeee...dar sa va spun cum s-a desfasurat seara de ajun,am pregatit bradul impreuna cu prietena mea...si,evident si cadourile pe care le-am asezat frumos sub brad,pentru ca Filip,baiatelul ei,are doar 8 anisori,el crede ca Mos Craciun chiar exista,Doamne ce bucuros a fost de dar,si-a dorit ceva,pe care eu sincer nu pot sa va spun cum se cheama,au aruncat ambalajul aseara la pubela,pot doar sa spun ca e un fel de pupitru de comanda pentru rachete cosmice,sau asa l-am perceput eu..si apasand pe butoane,rachetele pot fi dirijate in directia dorita,iar Iasminei i-a adus un IPod;ultima generatie,iar mie si prietenei mele cosmetice ,eu sincer am avut patru pachete sub brad...pfai,nu mi-a venit sa cred!!!...am zis,"vai, mosule,ce buna ma vezi tu,ca-mi aduci atatea daruri...",iar Filip,mi-a facut un desen cu un brad si o inima si cateva cutii cu cadouri,care era insotit de urmatorul text"LiebeOlga,ich weib ich bin sehr oft weg und wir können auch nichts unternemen.Aber ich bin mir sicher dors wir noch etwas unternemen werden".Prin traducere prietena mea mi-a spus ca ar insemna ca n-am petrecut prea mult timp impreuna ca sa reusim sa intreprindem ceva,dar in timpul ce va urma speram sa se intample acest lucru....el, spunindu-va ca sta mai mult la omi,la bunica care l-a crescut.Ce m-a impresionat foarte tare la el a fost urmatorul lucru,a spus clar ce vrea,si printre altele a zis ,"sa nu-mi aduca mosul mai multe,ca eu stiu ca sunt multi copii saraci,sunt camine de copii,care il asteapta,sa mearga acolo,iar daca va aduce mai multe daruri decat i-am cerut ,ma voi duce acolo la camin si o sa le daruiasc copiilor care n-au ..."Doamne,ce copil,l-am imbratisat si l-am pupat, si i-am spus"tu cred ca ai fost batrin odata,ca prea multe iti trec prin capsor..."v-am povestit ca acum trei ani,am fost la ei si ce mi-a zis...eu venisem la ei dupa citeva luni de la moartea sotului meu si aveam poza sotului langa noptiera ,linga ea era aprinsa o lumanare tot timpul sederii mele aici,el a luat poza,s-a uitat la ea si mi-a spus"Olga,acest nene nu este asa(a luat poza si a intors-o invers,adica cu capul in jos)ci asa...dar,el este sus la ceruri si de acolo te vegheaza pe tine si pe fetele tale"...am ramas tabuu si eu si bunica lui...nu mi-a venit sa cred ca un copil de 5 ani poate gandi asa...este extrem de inteligent,bunicul lui dinspre tata,v-am spus intr-un post ca a fost un mare savant austriac,copilul cred ca-i merge pe urme.

Am multe poze facute aseara,insa,aparatul este la Iasmina,pentru ca aseara dupa cina s-a dus la omi si inca nu s-a intors...dar le voi posta mai tarziu cand va reveni acasa..si o sa va descriu si in ce a constat cina austriaca de Craciun.

O zi superba sa aveti,a mea asa este....e o caldura la Viena de nu-ti vine sa crezi...12 grade!!!...dimineata cand m-am trezit si am deschis geamul,am auzit cantand gugustiucul,nu mi-a venit sa cred,dar l-am zarit si am zis ca nu-mi joaca feste auzul...

4 comentarii:

  1. Un Craciun binecuvantat si un an nou plin de pace, sanatate si dragoste alaturi de toti cei dragi! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un Craciun minunat,Tasha draga , iar spiridusul se pare ca este Filip...:)
    Craciun frumos in continuare si sarbatori cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  3. LAURA ASA SA FIE SI AL TAU.....DORESC ASTA DIN TOATA INIMA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,Filip este minunat,un copil adorabil,ma bucur de prezenta lui.

    RăspundețiȘtergere