RadioTasha

marți, 1 decembrie 2009

O zi ploioasa



A plouat azi aproape toata ziua,am stat pe net si am urmarit programele de TV;am citit,am mai palavragit cu prietena mea si ne-am bucurat de ziua nationala a romanilor,cinstindu-ne cu un pahar de sampanie cu gust de piersici,ca deh! altfel nu simteam si noi aici departe de tara ca suntem romani...:)
Acum spre seara s-a mai oprit astfel ca am tras o plimbare prin oras,asa sa mai scuturam lenea putin si sa nu ne culcam cu burtile pline...e frumos orasul noaptea,e asa luminat ca ziua...am luat aparatul dar din pacate bateriile mi se descarcasera,si ce necaz mi-a fost!in fine le-am pus la incarcat asa ca maine voi face cu siguranta.
Ziua ploioasa m-a tinut in casa,sper ca maine sa nu fie la fel...vreau sa ma plimb pe strazile Vienei....vreau sa ma bucur de frumusetea ei...

7 comentarii:

  1. sampanie cu gust de piersici....yummm:D
    Foarte dragute pozele:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Le-am facut ieri in bucatarie...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tasha,tare imi place bucataria prietenei tale...sa te tot bucataresti si prajituresti in ea....:)
    Arati tare bine,iti prieste aerul de Viena!
    Din cate spunea mustacila al meu,via net ,dar si Busuioc la stirile meteo....nu prea se opreste ploaia,nici macar de Sfantul Nicolae....asa ca ia umbrela si tai-o pe ploaie!:)
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e super dotata,azi chiar am facut o prajitura cu mere....ca erau cam multe in camara pe punctul de a se strica si mi-a parut rau sa le arunc....:)
    E soare...e super azi!o sa ies la plimbare imediat...mai am ceva pe foc...dupa ce termin...o tai!!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. vienezooo,ia sa vad,merge?megeeeee!!!pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Merge!era o problema la setari...am rezolvat-o...te mai astept- >:D<

    RăspundețiȘtergere