RadioTasha

duminică, 6 decembrie 2009

De Sf.Nicolae,ganduri frumoase pentru toti cei din tara


Ieri a fost o zi in care austriecii l-au intampinat asa cum se cuvine pe Mos Nicolae...am participat la o serbare in aer liber,unde s-a amenajat o scena in care s-a produs un adevarat spectacol,incepand cu cei mici,printre care si copilul prietenei mele,care se pare ca e foarte talentat,canta si se evidentiaza si prin recitat foarte bine...apoi corul orasului a cantat cantece de sezon,o adevarata desfatare,rasunau prin tot orasul gratie statiei de amplificare...jur imprejur erau comercianti care ofereau tot felul de bunataturi...din loc in loc erau amplasate un soi de sobe care degajau prin arderea comustibulului multa caldura,astfel incat pentru cei mai in varsta era foarte simplu sa se aseze pe banci in apropierea sobelor...nu cred ca a lipsit ceva pentru a te simti bine...noi am luat cite un turbo cocktail,in care era si putina bautura,iar pentru copii am luat un kinder cocktail,alaturi de care am savurat un fel de langos,subtire ca o placinta dar frecata cu mujdei de usturoi,a mers excelent!...apoi,ne-am dus la casa bunicei lui Filip ca urma sa vina acolo Mos Nicolae....ce emotii pe Filip,nu stie cum sa se mai manifeste de fericire,Mosul arata demential,m-a impresionat si pe mine..avea o carte mare in mana in care erau trecute toate faptele bune facute de copil dar,evident si micile scapari pe care acesta le -a avut de-a lungul anului,mosul era insotit de un dracusor cu o masca hidoasa,cu dintii ranjind si o limba scoasa.. c purta o matura de nuiele in mana,ca sa-i bata pe cei neastamparati..dar n-a fost cazul s-o foloseasca cu Filip ,el fiind un copil extrem de bun...mi-as dori si eu cand voi bunica sa-mi dea D-zeu un nepotel asa inzestrat ca si acest copil..e o comoara de copil...n-am cuvinte,si apoi este atat de educat si simtit ca pe mine ma da gata de fiecare data...nu pleaca nicaieri fara sa ma pupe,asta zic si sper eu ca inseamna  simpatia reciproca..

Azi lumea vad ca e potolita,nu e agitatie in oras...e liniste si pace...si e tare placut sa simti asta...


Sper sa fie si-n tara....aceeasi liniste,sa aiba lumea bucurie in urma alegerilor,sa fie un scrutin multumitor.

3 comentarii:

  1. Se pare ca ati avut o zi exceptionala!:)
    Tasha,nu te supara,dar Mosul asta Nicolae arata olecuta horror,asa alb la fata si cu nasul ala lung si ascutit...sper ca nu l-a speriat prea tare pe copil...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai,mai...mai speriata am fost eu...pe bune!!!! :))cand a intrat pe usa era urmat de dracusor,n-a reusit poza din pacate ca nu s-a declansat blitzul,erau slabe bateriile si in camera era doar o lumanare parfumata aprinsa si steluta de la geam...Copilul e obisnuit cu asa ceva,nu l-a vazut pentru prima oara,stii cat costa prestatia mosului?...35 euro...ca lumea a facut bani mosul in acea seara! ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos...la noi e o sarbatoare mai tacita..iar anul acesta isteria alegerilor l-a pus in umbra pe mos..Dar sanatate sa fie..ca de rest ne ingrijim singurii care cum putem.Ma bucur pentru tine..se pare ca pe acolo magia sarbatorilor a inceput..Sa ai parte de ..."mos" frumos ,generos si...dragastos ..

    RăspundețiȘtergere