RadioTasha

duminică, 29 noiembrie 2009

O plimbare la Florisdorf






Daca e duminica nu se puteaa sa stam blocati in casa...si ce i-a venit prietenei mele prin minte?sa ies cu copii la plimbare in oraselul copiilor la Florisdorf...mi-a sugerat sa merg cu trenul zonal ca ma lasa chiar in orasel,zis si facut...
Iata-ne in gara asteptand trenul...am ajuns inainte cu citeva minute..
Aici,am mai facut niste poze..sa nu stam degeaba...


Pana la Florisdorf nu sunt decat 3 statii...am ajuns extrem de repede...dar trebuie sa va spun ca din gara grupul nostru s-a marit,Iasmina a sunat-o pe prietena ei,care a venit impreuna cu surioara ei,asa ca iata-ma cu patru copii la plimbare in oraselul copiilor...
Luminile de la carusel l-au innebunit pe micul Filip,a vrut de nenumarate ori sa se urce in masinutele sub forma de farfurii zburatoare si de fiecare data era extrem de entuziasmat,astfel incat mi-a subtiat considerabil suma pe care am considerat ca ar fi rezonabila, incat prima mea zi cu ei sa fie una multumitoare in ceea ce ii priveste.



Dupa masinute ne-am plimbat putin prin targ,o gramada de comericianti cu tot felul de tentatii,evident ca trebuia s-o multumesc si pe Iasmina,ei i-am cumpart o pereche de cercei de care este foarte incantata,pe loc i-a pus in ureche,iar cand am ajuns acasa a intrat pe YM sa-i arate pe web si prietenului ei cat este de frumoasa...
O inteleg,imi amintesc ca nici eu nu eram mai buna la vremea ei...si pentru ca ma comport ca atare cu ea,azi mi-a facut o declaratie,mi-a spus:"stii,tare imi mai place cu tine,tu nu esti ca bunica -mea,cu tine pot vorbi orice.."...pai da,ca eu ma transpun in lumea lor si ma bucur de bucuria lor,iar copii simt asta..
Ei,dupa ce am baut un ceai fierbinte,si am mancat un covrig cald,am hotarit ca ne intoarcem acasa,ca Zoe tocmai ma sunase ca friptura la cuptor e aproape gata,o pregatise consortul ei,o facuse intr-un anume fel..cu vin,miere,portocale si castane coapte la garnitura,recunosc ca n-am mancat asa ceva niciodata,dar am apreciat gustul carnii,am mancat-o insa cu castraveti murati,pentru ca mi s-a parut totusi cam dulceaga...deh!austiecii fac tot felul de combinatii,care mai de care,dulce cu acru la ei e ceva la ordinea zilei...
In gara,erau terminati,s-au asezat blanzi pe bancile de pe peron,dupa ce m-au innebunit cu plimbatul pe scarile rulante,au urcat si au coborat pina cand cred ca i-a lasat piciorusele,si au abandonat de buna voie....noroc ca la acel moment scara nu era aglomerata...si i-am putut supraveghea.
Si uite asa,am petrecut eu o dupa-masa de duminica in compania copiilor,traind parca aceleasi sentimente ca si ei...

2 comentarii:

  1. Frumoasa plimbare. Copii chiar s-au simtit bine cu tine.
    Te astept cu mare drag cu alte postari despre plimbarile pe care le vei mai face.
    Te imbratisey cu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,asa este....azi voi face un tur prin oras...o sa revin cu posturi.

    RăspundețiȘtergere