RadioTasha

marți, 26 ianuarie 2010

Premiul de la Magda


 Nu pot s-o refuz pe Magda care mi-a dat un premiu pe care eu l-am mai primit zilele trecute dar pe care l-am atasat pe Cutiuta cu iluzii,o sa-l postez aici sa nu o supar si o sa rog pe toti cei care imi trec pragul sa-l ridice...
Premiul a venit cu niste reguli...
Pentru ca e venit asa o sa le postez,cerandu-mi insa scuze ca eu de data asta nu le-am respectat,dorinta mea fiind sa mearga la toti cititorii mei.
Regulile premiului:






1.Fiecare Scriitor Superior(SS)trebuie să dea

mai departe premiul la cinci prieteni speciali;



2.Fiecare Scriitor Special să-şi creeze o legătură

pe net la blogul(şi autorul-bloggerprieten) de la

care a primit premiul;



3.Fiecare Scriitor Special trebuie să posteze aceste

aceste reguli pe blogul lui..

Multumesc mult Magda pentru apreciere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu